IZCILĪBAS VADĪTS: MG GADSIMTS: IZCILĪBA
Tikai dažiem zīmoliem ir tik lepna un kaislīga vēsture kā MG. Kopš 1924. gada MG ir ražojis automobiļus, kurus cilvēkiem patīk vadīt.
MG ir saražoti daudzi skaisti modeļi, un līdz ar to mēs turpinām izmantot gandrīz 100 gadu britu klasisko dizainu un apvienojam to ar vismodernākajām globālajām tehnoloģijām katrā mūsu ražotajā modelī.
MG britu stils joprojām ir redzams mūsu pašreizējā modeļu klāstā; sākot ar Londonas acs lukturiem un beidzot ar eiropeisku interjera stilu.
MG ir slavens ar savu autosporta DNS, kas joprojām ir iestrādāts mūsu jauno automobiļu dizainā, piemēram, klasiskajā MGB un ievērojamajā Cyberster.
MG 14/28
MG sporta gēna izcelsme
MG aizsākās kā Morris Cars sporta automobiļu nodaļa. Sabiedrības uzmanības lokā tā nonāca 1924. gadā ar pirmo sērijas modeli - MG 14/28, kura maksimālais ātrums bija 105 km/h.
Šie automobiļi nostiprināja MG zīmola reputāciju kā iecienītu sporta autobraucēju vidū.
Vecais numur viens
Mazāks, ātrāks un jautrāks braukšanai
Pēc tam, kad Sesils Kimbers (Cecil Kimber) bija pārtapis par pārdevēju, viņš Morris Garages Oksfordā devās uz garāžu un sāka strādāt pie savas vīzijas - ražot mazākus, ātrākus un braukšanas prieku sagādājošus automobiļus. Viņš radīja pirmo MG sporta automobili - Old Number One.
MG M-Type Midget
Tautas sporta automobilis
M-Type ir MG pirmais īstais "tautas sporta automobilis". Tas ir labākais MG inovāciju drosmes apliecinājums. Tas ir ātrs, jautrs un pieejams. Automobilis uzreiz pēc izlaišanas ieguva popularitāti.
MG pārspēj konkurentus
MG beats the competition
MG K3 Magnette uzvarēja Mille Miglia sacensībās, kas tolaik bija vienas no smagākajām sacīkstēm pasaulē. Kapteinis Džordžs Eistons un Džonijs Lurani bija pirmā neatkarīgā komanda, kas izcīnīja uzvaru 1100 cm3 klasē.
MG TC Midget
Foršuma dzimšana
Uzņēmums laida klajā MG TC, kas bija aprīkots ar foršām funkcijām un sīkrīkiem. MG saražoja vairāk nekā 10 000 TC automobiļu. Tas aizsāka amerikāņu aizraušanos ar britu sporta automobiļiem.
MG ZA Magnette
Klasiskā Magnette gads
Sākotnēji MG ZA Magnette izraisīja lielu izbrīnu. Tomēr tā stabilā veiktspēja un lieliskās īpašības ātri vien padarīja to par visu iecienītu.
MGA
MG racionalizē nākotni
MG sagatavo savu sporta automobiļu līniju mūsdienu entuziastiem ar jaunu 1498 cm3 dzinēju un elegantu, aerodinamisku formu, kas sagatavoja pamatu aizraujošai ražošanas vēsturei - septiņu gadu laikā tika pārdoti vairāk nekā 100 000 MGA.
MG EX181
Rekordu lauzēji
Laika posmā no 1954. līdz 1959. gadam MG pacēla ātrumu jaunā augstumā, uzstādot divus jaunus rekordus.
EX181, kas pazīstams arī kā Roaring Raindrop, 1957. gadā Bonnevilas sāls trasē leģendārais autovadītājs Sers Stirlings sasniedza rekordātrumu - 245,64 mph (395,31 km/h). Divus gadus vēlāk tas šo rekordu laboja, sasniedzot 254,91 mph (410,23 kmh), kad ar to brauca cits F1 braucējs Fils Hils.
MGB
Bestsellers
MGB rodsters gadu desmitiem bija vislabāk pārdotākais MG modelis. Tas, iespējams, ir pirmais modernais MG, jo tas bija pirmais MG, kurā tika izmantota monokoka konstrukcija. No 0 līdz 100 km/h tas sasniedza ātrumu tikai 11 sekundēs un tika pārdots vairāk nekā 500 000 eksemplāru.
MGB GT V8
Mazs auto, liela jauda
Tas, ka MG bija daļa no British Leyland, nozīmēja, ka MG bija pieejams plašāks dzinēju klāsts, piemēram, 3,5 litru Rover V8 dzinējs. Mazs automobilis ar šādu jaudu izrādījās ļoti populāra kombinācija.
MG Metro
Lielas lietas, mazā iepakojumā
Pēc tam, kad Abingdonas durvis tika slēgtas, daudzi domāja, ka ar to MG ēra ir beigusies. Tā nebija. MG izauga spēcīgāka un laida klajā jautro un kompakto MG Metro. Tam joprojām ir milzīgs fanu pulks.
MG RV8
Atdzimusi leģenda
Astoņdesmitajos gados MGB un klasisko automobiļu popularitāte kopumā pieauga. Atkal bija jūtams pieprasījums pēc sporta automobiļiem. 1993. gadā MGB atgriezās kā MG RV8 - 3,9 litru V8 motora rodsteris.
MGF
Atdzimšana stilīgajam
MGF bija pirmais pilnīgi jaunais MG sporta automobilis kopš 1962. gada. Pirms automobiļa izlaišanas valdīja milzīgs satraukums. Tas bija novatorisks: tam bija vidū novietots dzinējs un gāzes balstiekārta. Un cilvēkiem tas patika: Tas ātri kļuva par bestselleru lielākajā daļā pasaules.
MG6
Atgriezies ar svaigu izskatu
Pilnīgi jaunais MG6 GT bija četru durvju hečbeks, kas atspoguļoja līdzsvaru starp MG sportisko sedanu mantojumu, vienlaikus integrējot mūsdienīgu dizainu. MG6 GT un Magnette bija nākamās MG produktu paaudzes estētikas priekšvēstnesis.
MG3
Jauns laikmets, jaunas prasības.
Kā vienmēr, MG apzinājās, ka ir nepieciešams personisks skatījums uz nākotni. Tāpēc MG ieviesa MG3, dodot patērētājiem iespēju pašiem veidot savus automobiļus ar augsta līmeņa pielāgošanas iespējām. MG3 no jauna pavēra MG pasaules automobiļu patērētājiem.
MG5
Dizains satiekas ar jaudu
MG5 kļuva par absolūtu zvaigzni - iespaidīgu kompaktauto ar satriecošu ārējo dizainu, greznu interjeru un jaudīgu 1,5 litru benzīna četru cilindru "VTi-Tech" dzinēju.
MG6 GT BTCC
Uzvarētāja uzvarētājs
Džeisons Plato, viens no veiksmīgākajiem braucējiem Lielbritānijas apvidus automobiļu sacensību vēsturē, braucot ar MG 6 GT, atgriezās BTCC pēc 10 gadu pārtraukuma un palīdzēja MG komandai uzvarēt 6 sacīkstēs un izcīnīt 5 uzvaras atsevišķos čempionātos.
MG GS
Pirmais SUV
Vienmēr esot inovāciju avangardā, MG izlaiž MG GS - pirmo MG SUV. Labāka veiklība ļāva MG vadītājam vadīt savu MG gan uz ceļa, gan ārpus tā.
MG ZS
Sazinieties
MG ZS tika ieviests 2017. gadā. MG pirmais modelis ar interneta pieslēgumu ātri ieguva popularitāti visā pasaulē. Tas ir pārdots vairāk nekā 40 valstīs, sešu gadu laikā sasniedzot 800 tūkstošus. Pilnībā elektriskā versija MG ZS EV debitēja 2018. gadā.
MG E-Motion Concept
Skaistums un E-motion
Satriecošais E-Motion elektriskā kupeja koncepts tika izstrādāts, lai paātrinātos no 0 līdz 100 km stundā mazāk nekā četrās sekundēs, un tā nobraukums pārsniedz 500 km. Patiesi galvu reibinošs MG.
MG X-Motion Concept
Skaists zvērs
MG X-motion koncepcijā tika ievērota MG zīmola dizaina filozofija - emocionālais dinamisms, kas bija redzams jau E-Motion. Skaists zvērs. Tajā pašā gadā laistais MG HS SUV kļūs par MG X-Motion konceptauto sērijveida modeli.
MG ZS EV
Ģimenei draudzīgs un jautrs
MG ZS EV ir ģimenei draudzīgs, pilnībā elektrisks un ļoti jautrs. MG SUV kontinentālajā Eiropā tika laists klajā 2019. gadā.
MG Cyberster Concept
Futūristisks rodsters
Iepazīstieties ar MG Cyberster - divvietīgu elektrisko sporta automobili, kas atgādina MG klasisko rodsteru mantojumu, vienlaikus ieviešot jaunas augsto tehnoloģiju funkcijas, tostarp interaktīvu pilota kabīni un 5G savienojamību. Tā elektriski nobracamā distance ir aptuveni 640 km, un tas no 0 līdz 100 km/h attīsta 3,2 sekundēs.
MG7
Satriecošais sedans
2022. gadā MG atklāja savu līdz šim lielāko sedanu - MG7, stilīgu 5 durvju kupeju ar sportisku salonu. Viegls un grezns stila apvienojums, kurā bez piepūles apvienota plašums un greznība.
MG4 Electric
Pieaugošā elektrisku automobiļu ģimene
Līdz 2022. gadam kontinentālajā Eiropā tika prezentēti pieci jauni enerģētiskie MG modeļi, un MG4 Electric, pilnībā elektrisks hečbeks, ir jaunākais MG ģimenes papildinājums.
Vēl vairāk
Mantojums nākotnei
MG, kas ir stingri iesakņojies bagātīgā nākotnes dizaina un inovāciju mantojumā, turpinās paplašināt savu mantojumu, izstrādājot automobiļus, kas pārvieto cilvēkus.