Pāriet uz galveno saturu

IZCILĪBAS VADĪTS: MG GADSIMTS: IZCILĪBA

Tikai dažiem zīmoliem ir tik lepna un kaislīga vēsture kā MG. Kopš 1924. gada MG ir ražojis automobiļus, kurus cilvēkiem patīk vadīt.

MG ir saražoti daudzi skaisti modeļi, un līdz ar to mēs turpinām izmantot gandrīz 100 gadu britu klasisko dizainu un apvienojam to ar vismodernākajām globālajām tehnoloģijām katrā mūsu ražotajā modelī.

MG britu stils joprojām ir redzams mūsu pašreizējā modeļu klāstā; sākot ar Londonas acs lukturiem un beidzot ar eiropeisku interjera stilu.

MG ir slavens ar savu autosporta DNS, kas joprojām ir iestrādāts mūsu jauno automobiļu dizainā, piemēram, klasiskajā MGB un ievērojamajā Cyberster.

MG Motor brand history
1924

MG 14/28

MG sporta gēna izcelsme

MG aizsākās kā Morris Cars sporta automobiļu nodaļa. Sabiedrības uzmanības lokā tā nonāca 1924. gadā ar pirmo sērijas modeli - MG 14/28, kura maksimālais ātrums bija 105 km/h.

Šie automobiļi nostiprināja MG zīmola reputāciju kā iecienītu sporta autobraucēju vidū.

MG Motor brand history
1925

Vecais numur viens

Mazāks, ātrāks un jautrāks braukšanai

Pēc tam, kad Sesils Kimbers (Cecil Kimber) bija pārtapis par pārdevēju, viņš Morris Garages Oksfordā devās uz garāžu un sāka strādāt pie savas vīzijas - ražot mazākus, ātrākus un braukšanas prieku sagādājošus automobiļus. Viņš radīja pirmo MG sporta automobili - Old Number One.

MG Motor brand history
1929

MG M-Type Midget

Tautas sporta automobilis

M-Type ir MG pirmais īstais "tautas sporta automobilis". Tas ir labākais MG inovāciju drosmes apliecinājums. Tas ir ātrs, jautrs un pieejams. Automobilis uzreiz pēc izlaišanas ieguva popularitāti.

MG Motor brand history
1933

MG pārspēj konkurentus

MG beats the competition

MG K3 Magnette uzvarēja Mille Miglia sacensībās, kas tolaik bija vienas no smagākajām sacīkstēm pasaulē. Kapteinis Džordžs Eistons un Džonijs Lurani bija pirmā neatkarīgā komanda, kas izcīnīja uzvaru 1100 cm3 klasē.

MG Motor brand history
1945

MG TC Midget

Foršuma dzimšana

Uzņēmums laida klajā MG TC, kas bija aprīkots ar foršām funkcijām un sīkrīkiem. MG saražoja vairāk nekā 10 000 TC automobiļu. Tas aizsāka amerikāņu aizraušanos ar britu sporta automobiļiem.

MG Motor brand history
1953

MG ZA Magnette

Klasiskā Magnette gads

Sākotnēji MG ZA Magnette izraisīja lielu izbrīnu. Tomēr tā stabilā veiktspēja un lieliskās īpašības ātri vien padarīja to par visu iecienītu.

MG Motor brand history
1955

MGA

MG racionalizē nākotni

MG sagatavo savu sporta automobiļu līniju mūsdienu entuziastiem ar jaunu 1498 cm3 dzinēju un elegantu, aerodinamisku formu, kas sagatavoja pamatu aizraujošai ražošanas vēsturei - septiņu gadu laikā tika pārdoti vairāk nekā 100 000 MGA.

MG Motor brand history
1957

MG EX181

Rekordu lauzēji

Laika posmā no 1954. līdz 1959. gadam MG pacēla ātrumu jaunā augstumā, uzstādot divus jaunus rekordus.

EX181, kas pazīstams arī kā Roaring Raindrop, 1957. gadā Bonnevilas sāls trasē leģendārais autovadītājs Sers Stirlings sasniedza rekordātrumu - 245,64 mph (395,31 km/h). Divus gadus vēlāk tas šo rekordu laboja, sasniedzot 254,91 mph (410,23 kmh), kad ar to brauca cits F1 braucējs Fils Hils.

MG Motor brand history
1962

MGB

Bestsellers

MGB rodsters gadu desmitiem bija vislabāk pārdotākais MG modelis. Tas, iespējams, ir pirmais modernais MG, jo tas bija pirmais MG, kurā tika izmantota monokoka konstrukcija. No 0 līdz 100 km/h tas sasniedza ātrumu tikai 11 sekundēs un tika pārdots vairāk nekā 500 000 eksemplāru.

MG Motor brand history
1973

MGB GT V8

Mazs auto, liela jauda

Tas, ka MG bija daļa no British Leyland, nozīmēja, ka MG bija pieejams plašāks dzinēju klāsts, piemēram, 3,5 litru Rover V8 dzinējs. Mazs automobilis ar šādu jaudu izrādījās ļoti populāra kombinācija.

MG Motor brand history
1982

MG Metro

Lielas lietas, mazā iepakojumā

Pēc tam, kad Abingdonas durvis tika slēgtas, daudzi domāja, ka ar to MG ēra ir beigusies. Tā nebija. MG izauga spēcīgāka un laida klajā jautro un kompakto MG Metro. Tam joprojām ir milzīgs fanu pulks.

MG Motor brand history
1993

MG RV8

Atdzimusi leģenda

Astoņdesmitajos gados MGB un klasisko automobiļu popularitāte kopumā pieauga. Atkal bija jūtams pieprasījums pēc sporta automobiļiem. 1993. gadā MGB atgriezās kā MG RV8 - 3,9 litru V8 motora rodsteris.

MG Motor brand history
1995

MGF

Atdzimšana stilīgajam

MGF bija pirmais pilnīgi jaunais MG sporta automobilis kopš 1962. gada. Pirms automobiļa izlaišanas valdīja milzīgs satraukums. Tas bija novatorisks: tam bija vidū novietots dzinējs un gāzes balstiekārta. Un cilvēkiem tas patika: Tas ātri kļuva par bestselleru lielākajā daļā pasaules.

MG Motor brand history
2009

MG6

Atgriezies ar svaigu izskatu

Pilnīgi jaunais MG6 GT bija četru durvju hečbeks, kas atspoguļoja līdzsvaru starp MG sportisko sedanu mantojumu, vienlaikus integrējot mūsdienīgu dizainu. MG6 GT un Magnette bija nākamās MG produktu paaudzes estētikas priekšvēstnesis.

MG Motor brand history
2011

MG3

Jauns laikmets, jaunas prasības.

Kā vienmēr, MG apzinājās, ka ir nepieciešams personisks skatījums uz nākotni. Tāpēc MG ieviesa MG3, dodot patērētājiem iespēju pašiem veidot savus automobiļus ar augsta līmeņa pielāgošanas iespējām. MG3 no jauna pavēra MG pasaules automobiļu patērētājiem.

MG Motor brand history
2012

MG5

Dizains satiekas ar jaudu

MG5 kļuva par absolūtu zvaigzni - iespaidīgu kompaktauto ar satriecošu ārējo dizainu, greznu interjeru un jaudīgu 1,5 litru benzīna četru cilindru "VTi-Tech" dzinēju.

MG Motor brand history
2012

MG6 GT BTCC

Uzvarētāja uzvarētājs

Džeisons Plato, viens no veiksmīgākajiem braucējiem Lielbritānijas apvidus automobiļu sacensību vēsturē, braucot ar MG 6 GT, atgriezās BTCC pēc 10 gadu pārtraukuma un palīdzēja MG komandai uzvarēt 6 sacīkstēs un izcīnīt 5 uzvaras atsevišķos čempionātos.

MG Motor brand history
2015

MG GS

Pirmais SUV

Vienmēr esot inovāciju avangardā, MG izlaiž MG GS - pirmo MG SUV. Labāka veiklība ļāva MG vadītājam vadīt savu MG gan uz ceļa, gan ārpus tā.

MG Motor brand history
2017

MG ZS

Sazinieties

MG ZS tika ieviests 2017. gadā. MG pirmais modelis ar interneta pieslēgumu ātri ieguva popularitāti visā pasaulē. Tas ir pārdots vairāk nekā 40 valstīs, sešu gadu laikā sasniedzot 800 tūkstošus. Pilnībā elektriskā versija MG ZS EV debitēja 2018. gadā.

MG Motor brand history
2017

MG E-Motion Concept

Skaistums un E-motion

Satriecošais E-Motion elektriskā kupeja koncepts tika izstrādāts, lai paātrinātos no 0 līdz 100 km stundā mazāk nekā četrās sekundēs, un tā nobraukums pārsniedz 500 km. Patiesi galvu reibinošs MG.

MG Motor brand history
2018

MG X-Motion Concept

Skaists zvērs

MG X-motion koncepcijā tika ievērota MG zīmola dizaina filozofija - emocionālais dinamisms, kas bija redzams jau E-Motion. Skaists zvērs. Tajā pašā gadā laistais MG HS SUV kļūs par MG X-Motion konceptauto sērijveida modeli.

MG Motor brand history
2019

MG ZS EV

Ģimenei draudzīgs un jautrs

MG ZS EV ir ģimenei draudzīgs, pilnībā elektrisks un ļoti jautrs. MG SUV kontinentālajā Eiropā tika laists klajā 2019. gadā.

MG Motor brand history
2021

MG Cyberster Concept

Futūristisks rodsters

Iepazīstieties ar MG Cyberster - divvietīgu elektrisko sporta automobili, kas atgādina MG klasisko rodsteru mantojumu, vienlaikus ieviešot jaunas augsto tehnoloģiju funkcijas, tostarp interaktīvu pilota kabīni un 5G savienojamību. Tā elektriski nobracamā distance ir aptuveni 640 km, un tas no 0 līdz 100 km/h attīsta 3,2 sekundēs.

MG Motor brand history
2022

MG7

Satriecošais sedans

2022. gadā MG atklāja savu līdz šim lielāko sedanu - MG7, stilīgu 5 durvju kupeju ar sportisku salonu. Viegls un grezns stila apvienojums, kurā bez piepūles apvienota plašums un greznība.

MG Motor brand history
2022

MG4 Electric

Pieaugošā elektrisku automobiļu ģimene

Līdz 2022. gadam kontinentālajā Eiropā tika prezentēti pieci jauni enerģētiskie MG modeļi, un MG4 Electric, pilnībā elektrisks hečbeks, ir jaunākais MG ģimenes papildinājums.

MG Motor brand history
2024

Vēl vairāk

Mantojums nākotnei

MG, kas ir stingri iesakņojies bagātīgā nākotnes dizaina un inovāciju mantojumā, turpinās paplašināt savu mantojumu, izstrādājot automobiļus, kas pārvieto cilvēkus.